Больше информации по резюме будет доступно после регистрации

Зарегистрироваться

Кандидат

Женщина, 36 лет, родилась 25 мая 1988

Эстония, не готова к переезду, готова к командировкам

Ассистент менеджера по персоналу; ассистент маркетолога

600  на руки

Специализации:
  • Координатор отдела продаж

Занятость: полная занятость

График работы: полный день

Опыт работы 12 лет 7 месяцев

Октябрь 2013по настоящее время
11 лет 6 месяцев
Roche Kazakhstan LLP

roche.com

Медицина, фармацевтика, аптеки... Показать еще

Administrative assistant
• Coordination of logistic/travel issues of department employees and medical workers, participating in marketing and medical events sponsored by Roche and different congresses both local and worldwide; • Documentation management on conducting marketing and medical events and product promotional materials production; • Documentation management on advance reports and representative reports of department employees; • Monitoring and conducting of timetable, HR applications to HR Department; • Monitoring and conducting of signed contracts and all required documentation to Legal Department; • Monitoring and filling the Health Care Professionals register for Financial Department; • Preparation of invoices for payment (close work with accounting department); • Collecting and consolidating the monthly base Action Plan for Marketing activities of a department; monthly base report to General Manager regarding the conducted events; • Registration and controlling the promotional materials stock of a company.
Сентябрь 2012Сентябрь 2013
1 год 1 месяц

Казахстан, www.ge.com/

EHS/SCM Coordinator/ Office manager
Daily Office management procedures regarding office exploitation, Processing of the facility related and other invoices, Receiving/sending the post, registration of incoming/outgoing correspondence, Arranging the taxi/courier services, Contract management (bidding, screening processes), translating the contracts from English into Russian and vise versa, EHS/SCM management/reporting, Badges/access control system management/reporting, Arranging the order of business cards for employees, Hotel reservation and transfer arranging, All time cooperation/negotiations with Landlord regarding the issues of the offices maintenance/office lease/invoices and etc., Car fleet procedures and etc.

Навыки

Уровни владения навыками
MS Access
MS PowerPoint
Английский язык
Business English
Teambuilding
MS Outlook
Организаторские навыки
Работа в команде
Деловая переписка
Управление персоналом
Делопроизводство
MS Internet Explorer

Высшее образование

2010
Иностранных языков, Переводческое дело

Знание языков

КазахскийРодной


АнглийскийC2 — В совершенстве


ТурецкийC1 — Продвинутый


ЭстонскийA1 — Начальный


Тесты, экзамены

2016
IELTS
British Council, Academic English Language Skills

Гражданство, время в пути до работы

Гражданство: Казахстан

Разрешение на работу: Эстония

Желательное время в пути до работы: Не имеет значения